כוכבה הבלתי־מעורער של הפועל "מידטאון" י־ם האריך את חוזהו במועדון, וצפוי לסגור חמש עונות בקבוצה סך הכול: "מהרגע הראשון הרגשתי כאן חיבור מיוחד"
אחרי שמינתה מאמן חדש (סשה אוברדוביץ') והחתימה שחקן זר ראשון לקראת העונה הבאה (ג'יילן סמית'), הפועל "מידטאון" ירושלים ביצעה גם צעד משמעותי במיוחד של המשכיות: ג'ארד הארפר, הכוכב הבלתי-מעורער של הקבוצה מהבירה, האריך את חוזהו במועדון עד לתום עונת 2028/29 – והוא עתיד לסגור חמש עונות סך הכול במדים האדומים.
הארפר, שנבחר פעמיים ברציפות ל-
MVP של ליגת ווינר סל ושל היורוקאפ, שותף בעונה החולפת ב-23 משחקי ליגה במסגרת העונה הסדירה והעמיד בהם ממוצעים של 18.2 נקודות ו-6.7 אסיסטים ב-29.9 דקות לערב. בארבע הופעות נוספות במסגרת הפלייאוף הוא רשם ממוצעים של 16.0 נקודות ו-7.5 אסיסטים ב-29.8 דקות למשחק.
הגארד בן ה-28 התייחס לחתימתו על החוזה החדש ואמר: "אני נרגש וגאה להאריך את החוזה שלי במועדון שהפך עבורי לבית אמיתי ולמשפחה. מהרגע הראשון הרגשתי כאן חיבור מיוחד, ואני מאושר להמשיך ללבוש את המדים של הפועל ולשחק עבור הקהל המדהים והייחודי שלנו. מצפה בקוצר רוח לעונה הקרובה ולשלוש השנים הבאות, ומתחייב להמשיך לתת את כל כולי בכל יום ובכל משחק, כדי לסייע לקבוצה להגשים את המטרות הגבוהות שהיא מציבה לעצמה. אני מאמין שביחד נוכל להגיע להישגים גדולים עוד יותר ולחוות עוד רגעים בלתי נשכחים".
סשה אוברדוביץ', מאמנה החדש של ירושלים, אמר: "שמח מאוד שג'ארד ממשיך איתנו. ההזדמנות לעבוד עם שחקן שזכה בתואר ה-
MVP של היורוקאפ במשך שתי עונות ברציפות היא משהו שכל מאמן היה רוצה. התרומה שלו על הפרקט, לצד המנהיגות, האישיות והאופי שהוא מביא לחדר ההלבשה, הופכים אותו לאחד השחקנים החשובים והמשפיעים ביותר בקבוצה".
מתן אדלסון, בעלי המועדון, סיכם: "שמח וגאה שג'ארד ימשיך איתנו בשלוש העונות הקרובות. ג'ארד הוא הרבה יותר משחקן מצוין - הוא מנהיג, דמות מרכזית על הפרקט ומחוצה לו, ואחד מעמודי התווך של הקבוצה שלנו. התרומה שלו, המחויבות שלו וההשפעה שלו על המועדון ברורות לכולם. אני מאושר שהוא בחר להמשיך את המסע הזה איתנו ולהיות חלק מהפרק הבא שאנחנו בונים יחד".