המועדון מהשרון מימש את האופציה בחוזהו של המאמן בן ה-44, שיפתח את עונתו השלישית על הקווים באולם היובל. היו"ר אלדד אקוניס: "מעריכים את עבודתו"
בני "
Penlink" הרצליה הודיעה על מימוש האופציה בחוזהו של מאמן הקבוצה, יהוא אורלנד, שיפתח את עונתו השלישית על הקווים באולם היובל. הרצליה תחת אורלנד בן ה-44 סיימה את שתי העונות האחרונות במקום הרביעי בטבלת ליגת ווינר סל, כאשר בזו החולפת נאלצה להתמודד עם עזיבתם של שחקני מפתח בעקבות המלחמה. בנוסף, הוביל את המועדון מהשרון בעונת 2025/26 לגמר גביע המדינה, וגם לקמפיין אירופאי בליגת האלופות שבו אירחה הקבוצה מחוץ לישראל.
אלדד אקוניס, יושב ראש בני הרצליה, אמר: "יהוא הוביל את הקבוצה להישגים מרשימים בשנתיים האחרונות תוך התמודדות עם סיטואציות לא פשוטות ובדרכו הייחודית מצא את הדרך הנכונה להוביל את הקבוצה למקומות שאנחנו רוצים להיות בהם. אנחנו מעריכים את העבודה שלו, והיה טבעי להמשיך את הדרך המשותפת. אנחנו שואפים להמשיך להגיע להצלחות גם בעונה הבאה ולהמשיך להתקדם צעד קדימה".
אורלנד עצמו התייחס להמשך דרכו במועדון ואמר: "מאוד שמח להמשיך בהרצליה לעונה שלישית ומודה ללני, טל ואלדד על האמון. אחרי עונה ראשונה מוצלחת, הצבנו לעצמנו ללכת צעד נוסף קדימה - והצלחנו העונה להגיע לגמר הגביע, להשתתף ב-
BCL, לרשום 18 ניצחונות בעונה הסדירה מה שנתן לנו את המקום הרביעי וכרטיס מובטח לשלב הבתים של ה-
BCL גם בעונה הבאה. אם לא המלחמה שפגעה בנו מאוד, גם היינו מגיעים לפחות לחצי גמר הפלייאוף. גם בעונה הבאה אנחנו שואפים להמשיך להיות בחלק העליון של הטבלה ולהמשיך להתקדם צעד אחד קדימה במסגרות השונות".