אחרי שכבר השאירה בשורותיה את דשון פרנסיס ואת זאק בראיינט, בני "Penlink" הרצליה הודיעה כי גם הסנטר בן ה-25 ימשיך איתה לעונת המשחקים הבאה
בני "
Penlink" הרצליה ממשיכה לשמור על הקיים לקראת עונת המשחקים הבאה: אחרי שהאריכה את חוזיהם של דשון פרנסיס ושל זאק בראיינט, הקבוצה מהשרון הודיעה גם על המשך דרכו של די.ג'יי ברנס. הסנטר האמריקני (25, 2.06 מטר) הצטרף להרצליה בחודש ינואר האחרון בעקבות פציעתו של ג'ורדון ורנאדו, והעמיד ממוצעים בליגה של 10.4 נקודות, 4.2 ריבאונדים ו-2.6 אסיסטים.
יהוא אורלנד, מאמנה של בני הרצליה, התייחס להארכת החוזה של הביג-מן ואמר: "די.ג'יי שחקן צעיר, שהגיע אלינו כקבוצה הראשונה באירופה בסיטואציה בה הוא צריך להשתלב במהלך עונה כמחליף של שחקן פצוע. התרשמנו שיש בו את הפוטנציאל להיות שחקן מוביל ומיוחד בליגה ובאירופה, הוא צריך ליווי והכוונה ואנחנו רוצים להמשיך את התהליך שהוא עובר ולזכות ליהנות מהפירות של הדרך המשותפת".
ברנס, שסייע לבני הרצליה להעפיל לגמר גביע המדינה ולרבע גמר פלייאוף ליגת ווינר סל, אמר: "אני מאוד שמח להמשיך במועדון, התחברתי מאוד לעיר ולישראל, ונהניתי מהתמיכה של האוהדים והקהילה. אני מודה לצוות המאמנים וההנהלה על ההזדמנות והאמון, אני מתכוון להמשיך את התהליך שאני עובר בשנה האחרונה ולהגיע לעונה בגרסה הטובה ביותר שלי".