הערב: הכתומים יחתמו עונה בטעם מתוק?
22/06/2026
עירוני "חי מוטורס" נס ציונה תנסה לקטוע רצף של שני הפסדים במשחק חוץ מול מכבי "אב־גד" רעננה, שתיפרד מליגת ווינר סל אחרי עונה אחת (20:50, 5SPORT)
מכבי "אב-גד" רעננה, שנשרה רשמית לליגה הלאומית ביום רביעי שעבר, תיפרד הערב מליגת ווינר סל לאחר משחק בית מול עירוני "חי מוטורס" נס ציונה (20:50, שידור ישיר בערוץ 5SPORT) - שמצידה תחפש לקטוע רצף של שני הפסדים בבית התחתון ולסגור את הקמפיין בטעם טוב יותר.
רעננה, שפתחה את עונת 2025/26 עם התואר "עולה חדשה", לא הצליחה לצערה לתקוע יתד בליגה הבכירה - ותשוב לליגת המשנה אחרי עונה אחת. הפסד 89:77 לאליצור נתניה בחוץ חרץ את גורלה של הקבוצה של גוני יזרעאלי, שירדה למאזן 23:8 – שני ניצחונות פחות לעומת הפועל גליל עליון, שנמצאת בחוף מבטחים. רעננה דווקא החלה את הקמפיין באופן חיובי וניצחה שניים משלושת משחקיה הראשונים בליגה (מול יריבותיה לתחתית, אליצור נתניה וגליל עליון), אבל הפסידה ב-14 מתוך 15 המשחקים הבאים - מה שבסופו של דבר היה בעוכריה.
עירוני נס ציונה, מצידה, אומנם נקלעה למשחקי הבית התחתון בעקבות רצף של שלושה הפסדים בסיום העונה הסדירה, אבל ידעה לא להסתבך יותר מכך. הקבוצה של פול קורסארו הבטיחה עונה נוספת בליגת ווינר סל כבר אחרי המחזור השלישי בבית התחתון, שבו היא ניצחה 84:91 בחוץ את אליצור נתניה בהובלתם של ברייס בראון (22 נקודות) וג'קסון רואו (21). העונה הבאה תהיה העשירית ברציפות של הכתומים בליגה הבכירה, ורגע לפני שתאיץ בהכנות אליה היא תנסה לצאת לפגרה עם מומנטום חיובי.